I dont get it.?

ooh. sovmorgon till 16 ;) inte illa.
var en kamp att ta sig upp imorse, har inte varit bakis.
pigg, men inte det minsta fräsch var man.
efter jöbbet promenerade jag till porsön, lirade guitar hero och somnade mitt i spelandet! HAHA!
då är man trött asså..
vaknade upp lite senare och bestämde mig för att ta mig till örnäset.
inte gjort något vettigt idag..ska lägga mig snart, mår så gott när jag tänker på hur länge
jag ska få sova! =)
 
hm, blev ju LK.. båda dagarna.
under fredagen var jag på så fruktansvärt dåligt humör..
hängde me grabbarna ! mkt trevligt..
o ja tänkte först skita i lördagen, har nog aldrig varit så bakis i hela mitt liv!
det var en plåga jag aldrig mer vill uppleva!
tröttheten tog över helt...
LK var väl inte så där överdrivet roligt kan ja ta och tala om.
vet inte om man börjar bli gammal och grå och trött eller vad det beror på,
men man börjar tappa intresset för allt som har med fest osv o göra?
typ knaaaaas.


oooh. va mörkt det har börjat bli på kvällarna nu alltså! hösten har kommit!
fruktansvärt kallt om morgnarna, det är ju bara o plocka fram vinterjackan!
för mig så har det inte varit någon sommar iår iaf.
en stor jävla flopp är vad det är... ett skämt ! ha ha.


nu till något helt annat, haha ååååååååh!
gick ner i förrådet och drog fram en kartong full med alla mina gamla foton och dagböcker osv.
blir nog o lägga upp lite old pics senare i framtiden hahaha ! 
och kanske ett utdrag ifrån dagboken ;) HAHAHA!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback