en snabbis...;)

nyvaken och ful är man, nå fruktansvärt!
my kom med ett förslag igår, vilket jag tyckte lät bra.
så hon kom förbi här.. det BÄSTA är;
jag hade det så satans stökigt o äckligt här så att det var hemskt,
slog något världsrekord i snabb städning! yey, så nu är det klart ;)
man är ledig idag, och har hela dagen till att bara slöa! haha.
ska börja käka vitaminer osv . det är ändå rätt hemskt att man alltid är så trött o ja..
nåja, my kom förbi med lite rom o cola!
o jag tog nån bärs o vi satt o surrade om lite allt möjligt med tända ljus i mitt nystädade kök! ;)
blev även chips o choklad. mmmmmm!
nu har jag tagit mig en kaffekopp och en snus, bästa tiden under dagen typ ;D
får la se vad som händer idag, tror jag ska fa iväg o handla mat o nå gott!
var tal om att vi tjejer ska umgås o laga middag, men det vettefan hur det blir med det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback