27 augusti? wtf?

Jag och anja hade ett deppigt samtal när vi var ute på en kvällspromenad för nån dag sen.
tiden går extremt jävla snabbt, det gäller ju verkligen att leva här och nu!
inte slösa bort tiden på konflikter, dåliga människor, trams och ja allt som inte är värt att sätta sin tid på.
det här kan vara ens sista dag, man vet aldrig!
fan, känns som om det var igår jag räknade ner till studenten,.. "bara 3 månader kvar nu!!"
jag har hunnit bo på örnäset i 8 månader nu! aahh..
det är snart jul igen!! det är jul hela tiden!!
det har inte varit någon sommar i år! hur många planer hade man inte?
låg och drömde om sommaren när det var snöstorm.. sommaren är överskattad!
jag har jobbat "alla" soliga dagar.. blev stranden en gång.. 
får väl hoppas på en bättre sommar nästa år ! haha..

hm, medans jag gick i skolan så var mina framtidsplaner att jag skulle prova på jobbet som personlig assistent
och kontaktperson, det var jag i princip helt inställd på. 
min praktikplats jag hade på dagsverksamheten gjorde mig typ till en annan människa! haha ..
nämen, jag blev så fruktansvärt intresserad av allt !
det var en sån glädje att man kunde vara ett stöd åt andra osv.. 
ändrade attityd efter 10 veckor där minsann! 
men istället så hamnade jag ju i butik, och det tycker då jag iaf är roligt och jag trivs jättebra!! :)

men undra vad man gör om 5år!!
mycket händer på den tiden.. !
vart bor man? har man barn? ;) hahaha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback