väckarklockan inom mig

haha, alltså.. vaknade upp, hur pigg som helst! sprang upp o gjorde kaffe o allt.
var så nöjd..
tills jag upptäckte att klockan var typ 3 inatt ! SUCK!
blev less o la mig i protest..
så nu är det snart dags att ta sig till praktiken, jöbbigt!
så tidigt.. o va ska jag göra när ja kommer dit då? jo bara sitta ner i en timma typ.. inte göra nå....


JO! fick ju igång spelet igår.. alltså hur duktig är man? hahaha..
fick ett tips att det kunde vara inställningarna på tv:n som var fucked.
(men det funkade tidigare juh.. )
ja.. jag har råkat kasta sönder min tvdosa så man måste byta kanal o inställningar på tvn.
så upptäckte jag att "bekräftelseknappen" var intryckt, så jag tar en hårklämma o trycker in den
o letar efter den intryckta knappen..
SÅKLART så råkar man tappa in klämman då.. satt o försökte pilla ut den i typ en halvtimme också..
suuuuuuuuck... otur heeeela tiden...






anja du är så B, du borde veta vad jag menar med "slutet av april"...
vad händer då? om ungefär en vecka?? :) haha.. k a o s

Kommentarer
Postat av: Anja

i know.. BITCH! ;)

2008-04-15 @ 16:26:45
URL: http://ganjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback