svullo

hehe.. somnade vid 7-8 tiden på kväll igår.. vaknade upp strax vid halv 2 på natten.
av msnljud som vibbar osv.
blev lite less, men det gick över.. tog mig ett nattmål ! haha asså.. stå å göra mat mitt i natten..
slocknade direkt efteråt..
vaknade vid 6tiden av gammal vanA o var hur pigg som helst, men ansåg att det var för tidigt att vakna.
så ja tvingade mig själv att fortsätta drömmen för att sen vakna upp nån timma senare.
HELT SVULLEN I ANSIKTET!
hade typ ont i ryggen o ögonen kändes en aning konstiga.. illamående..
som att ögonlocken var sjukt vätskefyllda.. gick väl dock över men.. haha ingen beauty!

sen har jag dragit en storstädning! :D hehe.
Sara kom hit med en kund som skulle få en hårförlängning.
dom kom mitt under städningen..
hajjar inte hur ja orkat fixa allt..
men det är nice när det är fint.. skulle kunna äta mat från golvet ;)
När Sara var klar me håret så promenerade vi in till stan.
Fynda en klänning o shaping thights HAHAHA! ;) behövs..
ska fa in å hooka ett par nya skor också..
köpte dock 4 par iförrgår.. men dom där skorna måste jag ha alltså!!!! :D
skönt att ha tjänat ihop extra cash alltså.. kommer mer snart också :)

får se vad det blir ikväll.. var tänkt cleo men de gick åt skogen..
så man får väl se om man ids hitta på något... eller om man bara
sätter sig ner med historia boken o tränar till provet.
vet inte alls om det behövs, nu ska jag minsann skryta om att ja alltid
klarat proven ganska sådär utan att ha behövt plugga särskillt mkt.. yey!
men däremot så måste praktikuppgifterna börja avrundas....
känns så jävla trist att nämna skolan i min blogg.. för det är såååååå tråkigt..
å samma saker hela tiden.. men det är ju över snart :)
satsar på högre betyg nu, alltså dom sista uppgifterna! :D hehe.
inte illa om man skulle kunna styra upp två MVG:n.. ;) !

HAHA jag vet inte om min lärare typ läser bloggen, eller har någon som skvallrar eller nå..
men personen i fråga verkar dock vara oroad över vad man pysslar med på helgerna :) haha..
tror typ att man våldsfestar varje helg.. hela helgen..
kanske stämmer det.... kanske inte ;)


suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback