Sleepy,

har drabbats av någon slags datastolsförbannelse.
nämligen stol nr två som gått sönder, och båda gångerna flög ja ner i golvet.
denna gång blev det ett magplask framåt då ena framhjulet lossnade. aj.


mycket som händer i mitt liv just nu. :)
nämligen bara 9 skolveckor kvar! så nice! ;P
blir så lycklig av att höra att ja får godkänt på allt ja lämnar in o gör nuförtiden.
o resterande uppgifterna ska göras väldigt snart, nu har ja tid för det!
har bestämt mig för att vara nykter heeela månaden!
hajjar ni? STUDENT 08!
det kunde man väl inte tro? att jag skulle palla att styra upp skolan för att få mitt slutbetyg. ;)

Det roliga är att jag ska jobba snart igen.. på torsdag faktiskt! :) inte illa.
man har ju börjat lära sig det mesta..!
så sommarjobbet är fixat! nice nice nice.

idag kom anja förbi mig o hängde ett tag.
kom på den helt galna ideén att cykla hahaha!
såklart fick högtalarna följa med ut på edeforsgatan, men vi hann inte så långt faktiskt.
bara till coop, vet inte varför men vi drogs till kvarterskrogen.
satt där o chilla o kolla på fotboll.. utan alkohol  för er som undrar.
o svängde sedan förbi jossan som bjöd på fika!
vi satt och prata ett tag, o nu är jag här hemma o funderar på vad man skall göra!
ska nog ta min bok 'tusen små bitar' o läsa lite ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

dags att betala ;)

2008-04-02 @ 00:41:19
URL: http://ganjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback