oijpgsdsg

praktik idag .. tidigt..
somnade vid 10 igår, vaknade upp av mig själv idag också :) hehe.
varit vaken sen 5 nångång.. bussen går på 40 minuter.. sjukt tidigt..
Långa dagar på soc..
får se om det händer något spännande idag kanske? njae..

igår tog ja en liten promenad men ja träffa trölle utanför coop så vi snacka
på om en massa.. typ örnäsets invånare. haha
blev fast där i typ en halvtimme, så fortsatte ja iaf mot malmudden åde :) skönt.

fick tillbaka min rapport, glömt en hel del saker.. så det måste göras.
Funderar på om det blir en långpromenad idag :) bort me fläsket.


kul att höra komplimangerna man får så fort man klär sig lite "finare" istället för mjukiskläderna ;)
haha.. men konstigt nog kan jag bara gå i högklackat i fyllan så ja ser helt keff ut när ja rycker till med
några slags steg när ja känner att ja håller på å tappa båda skorna eller trampar lite snett hahaha!
och det tråkiga är att jag blir 2 meter lång i me klackar.. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback