att jag är divig?

igår kom min far förbi och fixade upp speglarna o hyllan :)
pimpat ställe vill ja säga...
For sedan förbi anja för att ta mig någon öl.
Drog till hertsön, under bussresan spelades det upp fina låtar. haha
"parta lite granna" så har vi den engelska versionen "party like a rockstar".
nåja, väl på plats så kunde vi konstatera att personer verkar hålla koll på både mig och anja!
HAHA det är så kul att man vet att man finns i vissas tankar!
blev ett strul mellan mig och anja, konstigt nog så tappade hon rösten o allt! HAHA
hm, for sedan förbi hos JV och skulle festa, träffade cilla o gick tillbaka några år..
hehe no har vi shakat till spice girls  många gånger ;)
men tyvärr så var det ju inte så himla livat där faktiskt, så vi tog taxi in till stan o
drack lite smått på olearys!
blev en liten halv efterfest hos jv, men vi nöjde oss inte med det o gick till haraldsson istället!
var väl en hel del folk där...

det jag minns allra starkast är hur mycket vi höll på om lammkött! HAHA
det kom diss på diss för hans ålder...
men ja fick även höra att jag ser jävligt dryg och divig ut hahah..
ja, kanske de kanske..

asså sovit typ tre timmar.. sjukt trött!!!
blev en walk of shame nyss. det ser så fint ut när man vinglar fram längs edeforsgatan
o ögonen far åt olika håll.. så är det så ljust att man måste anstränga sig för att inte titta för mkt! = migrän.
men det är lördag idag, och det känns bra ;)

nu blire att tillaga hamburgare som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså hur gick det med en vitmånad? Klarade ni bara en vecka? XD hahaha!
ALKISAR!

2008-04-05 @ 13:08:17
URL: http://SARRRRA.blogg.se
Postat av: Anja

lammkött är sött och gör det blött, smakar gött när man är trött!

2008-04-05 @ 16:29:22
URL: http://ganjaa.blogg.se
Postat av: Sara

va kassa ni är asså! ;)

2008-04-05 @ 20:10:46
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback