ÄR DET SANT?! SKANDAL!!!!!!!!!!!

fyhelvete.
Nu ligger det till såhär att jag praktiserar på socialen, har varit där halva tiden. 4 veckor kvar.
Idag fick jag mig en chock, socialarbetarna brukar inte säga nå spec när man är där.
Men idag frågade en brud om jag väntade på någon,
varav jag svarade att jag praktiserade..
då frågade hon vad jag EGENTLIGEN gjorde där..
då talade jag om det..
Fick en arg blick så drog hon iväg..


Några minuter senare ser man dom andra socialarbetarna gå förbi och glo som idioter.
Jahaja tänkte jag, det är ju tur att det finns vuxna människor o kärringar som beter sig som
jävla fjortisar...

Lite senare följde jag med dit igen.. då satt ligan och käkade.
ser sedan hur alla idioter sitter och stirrar och sträcker sig för att glo och snacka...

Senare fick jag höra att jag dessutom fått klagomål, eftersom att jag "stör" dom..


HAHAHAA!! alltså hajjar ni? det där med fördomar mot socialen stämmer ju!
fyfan vilka ruttna jävla as alltså... kan inte ens bete sig normalt...
jävla nollor alltså.. tror att dom är bättre än andra...
BRA ATT DOM BEMÖTER EN PRAKTIKELEV SÅHÄR ALLTSÅ!


fuck them... kommer ändå vara där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback