:)

Har börjat vara ledig mer nu. skönt

senaste utekvällen var jävligt rolig :)
nu laddar vi upp för helgen. är ledig lördag-söndag.
Anja ska anordna en husfest om nån vecka, fick bli admin också så jag kan plocka
bort personer som INTE bör komma dit. hehe

blev en ordentlig shoppingrunda med Sara igår :)
är så dålig på att unna mig saker, men vilken skillnad på storlekar!!
Tog fram jeans och tänkte "inte en chans att jag kommer i dom".
men det kunde jag minsann!!!


vi har förövrigt pratat om en resa till thailand efter jul....
hade väl varit nice o komma bort ett tag ;)


samboplanerna kom på tal också. får se hur det blir.
hade varit jättekul =)





dags för 8-18.... hehe
8:15-16:30 imorgon. sen ledig igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback