ellerrrrr

oktober närmar sig.
nu bryter jag äntligen mönstret.
har träffat en del fina killar i några månader
men känner verkligen inte för att hoppa in i ett förhållande.
Det här året ut ska jag vara singel iaf, klarar mig bra själv.
Varför ha en när man kan hänga med flera?

Det finns dom som har samma intressen, moral, åsikter och tankar som en själv.
Och jag gillar det....
Det finns så många snälla och underbara killar att ta vara på.

Jag Tror på karma.
Saker händer alltid av en anledning.
Det är därför det går åt helvete för vissa, därför dom har det
så dåligt dom har det nu. bättre kommer det aldrig att bli heller.
Men jag har det bra, är aldrig ensammen ;)


Jag ler bara.




boy im just playing, come here baby
hope you still like me, if you hate me
my persuasion can build a nation
in this our, our love we can devour
you'll do anything for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback