sweet

oj vad klockan blev mycket.
spelat fram till nu :O
Ska upp 05:30 imorgon ;)
kommer gå bra, vaknade ju 7:40 idag..... bussen gick 07:51... hehe
Vaknade tidigt först men somnade om i soffan :S
Konstig dröm som vanligt.....
Den började helt bra men det tog en rejäl vändning, tänkte Vad är detta?!
Förstod att det var en dröm så vaknade då......
Tror att det var en undermedveten varning.


iaf, måste kolla på ikeas hemsida och bestämma vilken sängram jag ska ha :)
fet jävla 180 tar upp nästan hela mitt sovrum.
Finns en snygg sängram med förvaringslådor på sidorna. den funderar jag på!
Dyr men det är jag värd.
Än så länge är ekonomin stabil... =)



nä nu ska jag försöka sova.... och drömma om...... ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback