yesterday, englishman!

Comparing me and ,,, is like comparing style and class with weed and hasch!



Alltså, engelskan halva kvällen! ;)
im good!
Blev att fara ut med fårrden och dricka lite bärs.
Sen sprang jag och Mysan in på allstar.
Träffade på en hel del roliga människor :)
allt från gamla lärare till barndomsbästisar....
Hängde faktiskt med Sanna L större delen av kvällen, trevligt!

Var tal om att det skulle bli efterfest på kallkällan men allt blev så
virrigt så det slutade på Porsön iaf.
Vet inte hur smart man är men man hoppade på fel buss så det blev ett
varv vid gymnasiebyn innan man tog sig till örnäset! HAHAHA.
Walk of shame från coop...
For till Anja och chillade, annars så har jag haft lite bakisångest och mest
legat ner och skakat haha.
Fick sova någon enstaka timme.
Hämtade nyss en pizza som jag inte tyckte smakade bra..
Får se vad som händer ikväll, pratas om fika hos Josefin.

Fick dock ett samtal av en killpolare som frågade om jag ska me ut o festa.
"en gammal fylla blir som en ny fylla" hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback