Underbart att sova!





Jag letar verkligen aktivt efter en ny lägenhet.
Min är ju mysig och ganska stor för att vara en etta.
Men det hade fan varit soft med en tvåa ändå :)
Så jag kollar runt litegrann, kommer vara riktigt kräsen med planlösningen
nu när jag har sååå lång kötid på min användare.
Är ett fåtal bostadsområden jag söker på, alla kommer inte få veta
vart jag ska flytta ;)



ooh, Ledig onsdag, lördag och söndag nästa vecka!!=)
party den helgen då! cleo öppnar väl nästa helg? kanske?

MVÄRK SOM FAN! aaaah...
Verkligen ett härligt sätt att börja dagen på. not.
Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska ta tag i fanskapet i köket.. blääää
Ska fixa en diskmaskin så jag slipper diska...







Min nattfundering:
när fan ska jag få upp tavlan och vägghyllan? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback