NYKTER HELG!!!!!!!!!!!!!

Kom hem.. tittade ner på golvet och blev förskräckt.
Slet fram insektsprayet och sprayade listerna i köket,
gjorde några mackor och gick till datorn och åt.
Gick tillbaka och skulle ta upp krypet, nyper till med papper och tittar på fångsten
som visade sig vara en STEN! haha.
Överjävlasupernojjig.

Hursomhelst.
På busshållsplatsen träffade jag "AK". trevlig och go!
Efter ett tag upptäcker jag en geting ca en meter ifrån mig, den flyger mot
rutan och dyker ibland ner bland dom som satt längst fram i bussen..
AAAAAAH! hade jag suttit där hade jag ju flippat ut och börjat veva eller nå!
Har som funderat på om det är någon slags uppförningslag på att man inte får
bli rädd och skrika och springa iväg från getingar om man är inne i en buss eller
i en affär?! jag vet ju hur jag själv är.. Pallade inte att stå i en busskur när jag blev
trakasserad av en geting!
Sitter folk helt lugna men är helt panikslagna inombords? eller är det bara jag som
är livrädd för getingar?


Nykter helg!
Jobbar kväll.. kan väl vara sunt att inte förgifta kroppen varje helg?
FREDAGSMYS ;D


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback