sjuck!

fyfan va jag mådde dåligt när jag vaknade upp.
verkligen ont i huvudet! mår jävligt illa också.
Rejäl förkylning :/ haha fortfarande bakis?

Blev film och fika hos jossan igår iaf :)
vi såg "he's just not that into you".. var väl ingen riktig höjdare
men dock kul att se alla tabbar hehe.
Så jävla sant det där med att om en kille är intresserad
då ser han fan till att ni träffas och håller kontakten.
Och falska signaler var ju bäst! HAHA
Nog kan man själv vara sån där, sitta och analysera allt.
Somnade iaf ganska direkt när jag kom hem men inte fan känner
jag mig piggare idag.
Har just dammsugit litegrann, funderar på att dra en rejäl storstädning o sortera mina
kläder för en gångs skull.
Drömde om en ny lägenhet inatt.. DEN VAR UNDERBAR!=)

Imorgon jobbar jag ju 9-13, en spännande dag.
Tisdag; jobbar jag den sjukt långa arbetsdagen 9-22!! haha.
typ öppna och stänga affären! =P
Onsdag; Ledig, akuttiden hos tandläkaren klockan 13.
Torsdag: Ledig men det är ett möte på jobbet mellan 10-13
Fredag: 16-22
Lördag och söndag : 15-22.

HAHA snart är det dags för november, fyfan va mycket jag jobbar då!!!!
24 dagar på schemat.... :)


Nu ska jag dra o ringa lite telefonsamtal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback