Nothing you can compare to your neighborhood hoe

FYFAN!
det var riktigt kämpigt att ta sig upp.
blev uppringd av tandläkaren som frågade om jag kunde komma tidigare.
vaknade 7 min innan bussen skulle gå så man såg ju riktigt förjävlig
ut och med hostan och snuvan man har så tror väl folk att man är dödssjuk
i svininfluensan.
Självklart förstår man att folk blir upprörda och kollar konstigt om man sitter
och hostar i dessa tider. hehe
HAHA det var inget fel på tanden som jag har klagat på!
Däremot så hade jag ett annat dom fick ta i all hast..
1400kr gick det på..

Gick förbi morsan och tog en kopp kaffe och surra på.
Vägde mig och såg till min stora förvåning att jag har gått ner 1.5kg
sen senast jag vägde mig, har alltså gått ner ca 5kg av min "normalvikt" som jag 
alltid väger. att sluta äta en chokladkaka om dagen och promenader lönar sig ;) 
Har ingen våg hemma hos mig, lika bra det.. 

Nu är jag lite piggare iaf, ska väl käka något snart.
Det jag verkligen hade velat göra är att rensa och sortera i garderoberna
och dammtorka och sånt tråkigt vardagsgöra. Men det vettefan om man orkar...
Ledig imorgon också men har ett jobbmöte 10-13 så man måste ju som ändå
ta sig upp tidigt... VILL SOVA HELA DAGARNA när jag känner mig risig ;) 
ska lägga mig o se på tv ett tag ;) 

PROMENAD SEN!!!=) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback