mvärk.

Vilken kväll igår!
Jag o Sara tog en promenad som slutade hos Anja.
Självklart blev det att dra raggen, busa lite med grannen, haha.
Allt slutade med världens krig, fyfan va kul! =)
Anja mest exalterad i hela världen, jag orolig, my peppande och sara taktisk ;)
hahahaha!!! så roligt..



Blev på dåligt humör när jag vaknade, blev uppväckt av ett samtal.
Känner mig helt svullen i ansiktet och i kroppen..
typ mensvärk också? trött som fan.
SKÖNT att få sova ut! jobbar 4 kvällar i rad nu. NICE!



Blev arg igår.
Är less på att ha ett jävla spring fram och tillbaka här.
Tror folk inte att jag har bättre saker för mig liksom?
Besök någon som bryr sig istället..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de hemlösa? eller bara dumma?....De kanske tror för mycket om sig själva och sin dragningskraft.

Ha Ha.. :)

2009-09-18 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback