I hate this part right here

Tryckt i mig ännu mer mat. hungrig jämt!
Idag har jag tvättat för första gången! ;) det gick bra haha.
Kom bara o tänka på att den "underjordiska gången" är världens senväg.
Går myyyycket snabbat att "gå runt" utomhus..
Nåja, nu är det bortgjort.
Ville börja gråta när jag såg att min vita jeansklänning från bikbok hade möglat :'(
Mina ljusa jeans har fått nå fläckar på benen som inte går bort?
Sara tipsade mig om att slita ut dom där fläckarna är så det ska jag nog göra...
Skärpning nu!!




Jag känner mig ganska lättad idag faktiskt. :)
Nu känns allt väldigt bra,...
Mina polare vet whyyy.



Nu ska jag ta en dusch, smörja in mig med brun utan sol, göra om naglarna,
byta sängkläder och krypa ner i sängen och somna framför tvn.
Har en väldigt lång dag framför mig imorgon :)
9-22! hehe.








ut o glida me anja, ändrade planer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback