"ge mig kaffe nu!"

Vaknade upp dödstrött, ni vet när man har legat konstigt
så att man har ont i nacken,ryggen,huvet, alla armar och
är skrynklig på hela överkroppen för att man lagt all sin vikt
på något ställe så man legat avdomnad hela natten.
Kaffet jag gjorde nyss är alldeles för svagt,
hällde i mig det i en endaste klunk!
Får se om man lugnar sig..
Tog just ett snus, ser att det börjar bli halvtomt i dosan.
JÄKLAR vilken tur att man har en stock i kylen då ;) ;) ;)

ååååååh.
Blir en långpromenad med Jossan strax.
Är ledig två heeeela dagar nu så jag ska väl ta tag
i min äckliga lilla klädkammare en gång för alla!
Diska står också med på listan över sysslor idag...
TUR att man ska få en diskmaskin så man aldrig mer i hela sitt liv behöver diska.
Försökte just äta frukost men det slutade med att jag spottade ut mackan på tallriken,
har verkligen svårt för att äta när jag är såhär nyvaken.


ögonbrynen måste plockas idag.
haha ser ut som en..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback