överlevde söndagen

svar till anonym:
Nej jag har inte varit taskig... ikväll :)
och hur skulle man kunna ge igen egentligen?
den lilla pojken äger ju ingenting, inte ens en cykel. haha men jag är säker på att han inte kommer att göra om något sånt här igen. Han är inte så barnslig så att han börjar jävlas bara för att han har blir dissad.. ;) han borde skärpa sig, annars kanske chansen till att ärva dom gröna skogarna försvinner helt plötsligt?!






Nu är jag hursomhelst hemma.
blev att fara till sara o se på film.. lite söndagsmys.
Ska försöka sova strax, upp o jobba imorgon.
dock bara en 4 timmars dag.
Det har varit en väldigt trevlig helg! =) tummen upp.
Ett minus är mina svarta stövlar som har gått sönder så jag har fått blåsor
under ena foten, gör jäkligt ont.
Så måste man gå på ett speciellt sätt så att man får sendrag då och då haha.


Jag trivs verkligen som mörkhårig!=)
Ska behålla det, har fått lite kommentarer om det.
att det är finare än det röda osv.


Nä dags att röra på sig. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback