godnatt.

hahahaha! hårda ord från "anonym" ;) men det är sant!!

Har fått höra att "jag tror att jag är finare o bättre" än vissa.
vadå tror? JAG VET! haha.



FAN en hemsk ovana jag har är att jag drar bort mascaran från ögonfransarna
på kvällarna!
Känner verkligen att det börjar bli glest mellan fransarna.
Kom precis på mig själv med att göra det.

En annan ovana är att jag hyllar snus på morgnarna.
Finns ingenting så underbart som att kliva upp, ta en kopp kaffe och sen genast en snus!
Skulle inte klara mig utan snusen...
Jag kan sluta om jag vill, det har jag redan bevisat.
MEN JAG VILL INTE! ALDRIG!
Har alltid i en snus, förutom när jag sover.
När jag är full brukar jag dra en dubbel ;)





fan va jag älskar killar....
finns verkligen ingenting bättre än en riktigt bra killkompis.
Riktigt nice att höra en mans åsikter och tankar.
Man behöver en dos av manligt sällskap då och då känner jag.
Har mina söta vänner...
Får ett lyckorus när jag tänker på allt ögongodis ;) haha.


Nu är det dags o sova. upp tidigt imorgon.
GODNATT / ögonfranslös




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback