Årstidsdepression och fest

Kom bara o tänka på hur bra jag har mått den senaste tiden.
För några år sen mådde jag dåligt till och från just när det började
bli mörkt, september kändes speciellt extra jobbig.
Inga problem alls nu. tvärtom!
Fick en "vill lämna stan nu"-känsla på den tiden....
Riktigt skönt att det har försvunnit!
Tonårsdeppigheten också! haha.
Kunde varva vredesutbrott med att bara bryta ihop mitt i allt..
Där ett tag kunde jag gråta flera gånger under en viss period under månaden..
En negativ sak med mig nu är att jag kan bli irriterad eller låta sur
ganska ofta..
Bli arg över småsaker och låta mitt humör gå ut över andra och det är inte rätt.
Morgonhumör har jag och det kommer jag förmodligen alltid att ha ;) 
Att stressa och jaga upp sig är inte bra för hälsan,
Är alltid ute i sista minuten och stressar upp mig, just därför
blir jag på dåligt humör.
Hatar att behöva skynda osv..

Förövrigt så känner jag mig fri nu.
Längesen man hade det hära lugnet i kroppen.
Mår bättre nu än någonsin!
Ser framemot vad framtiden har att erbjuda en. ;D


Nu blir det ett långt inlägg, byter samtalsämne nu!!!!





Nästa helg är jag ledig enligt mitt schema.
Har redan planerat att jag ska ha SötRobin hos mig då! :)
MYSIGT! Längtar redan efter en egen liten kille...
Har alltid sagt att jag inte skulle kunna flytta ihop med en kille,
fan med RÄTT man så skulle det ju vara hur mysigt som helst!
bilda familj så att säga ;)




Är riktigt laddad inför imorgon.
Gick ju ut med att jag skulle bli nykterist 4-life,
men imorgon ska jag faktiskt ta några öl med tjejerna!
Får se om det blir fest med "10-poängare" ;)
Snart är man själv en 12-poängare om man fortsätter såhär duktigt
med promenaderna! =)
Under dagen blev det en runt sjön, sen ikväll tog jag o Jossan
våran dagliga runt här på örnäset.. NICE!

Beach 2010...... kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback