trött!!!

Har varit supertrött hela dagen..
Blir att sova hemma inatt iaf..
måste se till att vakna tidigt imorgon ..




nyår 05?





Nyår 07


Nyår 08






HAHAHA!!! studentmössan på!


Ja, kan väl egentligen inte påstå att någon av dom där firandena har slutat lyckligt.
05 var allt knas. somnade långt innan 12 slaget.
06 tappade alla bort varandra?
07 Då var man laddad! vi for till brasseriet som var ett stort fiasko.
det blev tjafs som vanligt, blev less och drog hem..
08 Var förfesten hur bra som helst! Men sen blev det ju sämre där också...


Alla har jämt så höga förväntingar på hur den perfekta nyårsfesten ska vara.
Tyvärr så har väl ingen varit felfri ännu.
Från min egen vinkel så kan jag tippa på att det blir bra nu ;)
Jobbar ju på nyår och dagen efter...
Att jag ens skriver om det här är för att jag redan nu funderar på om man ska
skita i att festa då överhuvudtaget? så sjukt överskattat!!!
Ja det är någon månad kvar och man kan hinna ändra sig :P
Den negativa har talan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback