sur

*spyr*
Usch varför är vattnet alltid så äcklig på morgonen?
det är halvljummet och det känns som att man får en massa hår
i halsen.
Världens huvudvärk om jag gör en "hastig rörelse"..
Kände av lite igår men nu känns det som att skallen ska dö.
Tänkte att det kan bero på vätskebrist men vattnet smakar ju skit
så det gick ju inte.



Stressigt, fan också!!!!!!!!
Hur ska jag hinna ha ett liv egentligen????
Ska jag hinna färga håret till helgen så måste jag göra det NU!
Imorgon har jag inte tid för då ska man redan springa i tvättstugan hela morgonen innan
jobbet.
MÅSTE hinna fara till idiotporsön och hämta min lönespec..
Måste även hinna fara och hämta ut min värkmedicin, inte kul den dagen
mensen kommer och man inte är förberedd, då är det kört..


HUR FAN SKA JAG HINNA ALLT????????????
Måste ta bussen som går 14.12, jag antar att det bara är att börja färga håret nu då. 

Vad är det som har tjutit hela natten då?
Hörde det där pipandet när jag var påväg hem, sen hörde jag oljudet
ända tills jag somnade?
Lät som något larm och det var väldigt irriterande.





Åh, Vilken ilska man går och bär inom sig när man är stressad.
Har varit sur varje morgon nu haha.. Känslig för värk osv...
Tror inte att det krävs mkt för att man ska explodera!
haha,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback