söndaaaaag.

Man har som ingen koll på vad det är för dag..
Känns inte som att det har varit helg nu.
Vet inte om jag går i sömnen eller om jag fick hjärnsläpp inatt?
HAHAHA! Har ett svagt minne av att jag vaknade upp vid 5 tiden och
gjorde någonting??? var sugen på att äta något? vet inte om jag gjorde det??
Eller om allt var en dröm?
Men jag kollade iaf på klockan och tänkte "oj den var ju bara 5"
och somnade om..


Nu börjar användningen av derma genesis day och night skincare!
Har ju tidigare sagt att det ska börjas i tid ;)
Hoppas på att se lika ung ut som morsan när jag blir äldre!

hursomhelst...
Ska fixa mig nu och kanske städa litegrann om jag hinner.
jobbar 15-22 ikväll :)
imorgon slutar jag klockan 13, så efter vaccinationen
blir det nog att köpa nytt smink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback