slöar

4 kvällar kvar. LEDIG sen! =)
bara lördag och söndag dock haha..
sen jobbar jag alla dagar förutom torsdag.
Sen börjar det softare novemberschemat.
Kommer dock fortfarande jobba som ett svin då.
Såg att jag har ca 15 kvällar november och december..
sen förmiddagar såklart också. $$$$

Går det enligt planerna så blir det ikea i helgen iaf.
Senaste resan dit blev ju katastrof när jag fick mensvärk haha.
arg och stressad så man orkade som inte kolla ordentligt..

Duktig jag var i förrgår,
promenerade hem från jobbet! =)
mötte upp cajsa vid statotilrondellen och fortsatte promenera
runt på lövskatan och örnäset. nice!
Är det inte sååå halkigt på kvällarna så ska jag börja promenera..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback