oktober!

Ledig imorgon. ska bli skönt!
Längesen man gick på stan och kikade på kläder
så därför tänkte jag fara in imorgon och kolla på skor o lite annat roligt :)
Måste fan rensa klädkammaren då så jag får in nya kläder...
Mina systrar kommer att bli lyckliga ;)
Har så mkt kläder jag impulsköpt som sen bara ligger och dammar..
värst är det med partykläder!
(gråter en tår när jag tänker på min vita klänning..)
har ändå en ganska enkel klädstil, brukar ta ut svängarna ibland ;)
ååååååååh behöver en större garderob!
Eller köpa en stor vit eller svart byrå som jag kan ha här i vardagsrummet?
Testat boka 2 st 2:or, hamnade som 5:a på en..
och den andra så har man inte en chans på!
nåja...

Fick en rejäl sovmorgon imorse.
Ställde alarm på 10 men somnade om till halv 12.
HALV 12!!!
Bussen gick 12:12 så det var ju bara att speeda till
på morgonen. hehe.
Väckarklockan inom en som jag tidigare har nämnt.
Tänker att jag ska ligga och blunda ett litet tag men somnar om,
men vaknar ALLTID i god tid av mig själv.
En manlig bekant var in o skrämde mig på jobbet haha!
Röck tag i min vagn o jag kände inte igen han så jag blev chockad..
Fick hursomhelst skjuts hem av han sen efter jobbet :)


Nu slöar man bara framför datorn, ska lägga mig i sängen nu.
SOVA UT REJÄLT ;)



JO! JAG ÄR BEROENDE!
av inget mindre än FANTA! haha.
Druckit det i några dagar nu.
Känner verkligen ett sug efter drycken så fort jag blir törstig;)



GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback