now im sittin' here

en bild säger mer än tusen ord sägs det.
Det här var min och Jossans mysiga söndag.






























Det blev ju som sagt att festa till igår.
Blev lite sent, eller ja var hos jossan vid 9-10 tiden.
Sanna och Ellen var först att anlända..
Sen kom det några killar.
Märkte direkt när joss blev full ;P haha.
Vi satt hos henne mesta delen av kvällen..
Promenerade sen hemåt med J men vi träffade A och hakade på till C.
N,N och S satt där och chilla så vi fyllesurrade ihjäl oss haha.
Vi tänkte gå tillbaka till Jossan men hon hade slocknat så vi hamnade
hos mig, När alla rörde på sig så somnade man rätt fort.
Fick höra att jag snarkar hahaha, men det är ju ingen hemlighet direkt :)
Vaknade upp av att Jossan ringde några gånger..
Vi möttes upp tidigare idag och käkade på matstället.

Annars så har vi suttit och degat hela dagen hahaha.
Spionerat på poliserna som letade aktivt efter någon på gården? :P
Har skrattat hela dagen åt en massa tokigheter.
Vi har varit totalt obrydda i allt idag, inte orkat bry sig om våra olyckor
med bland annat kolet och glastallriken HAHAHAHAA. 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH... ett under att inte huset brann ner.

Nu har jag fixat till en massa i lägenheten med fynden på ikea.
tänkte ta en dusch men jag är för slö så jag ska hoppa ner i sängen nu på en gång o sova.
Börjar först klockan 4 imorgon.. NICE!!!


Varit en bra helg, var jättekul att fara o hälsa på hos pappa.
Tycker att det känns som om det var längesen jag var hos morsan
så det blir ett besök i veckan!=)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback