Jäklar!

vafan ska man skriva?
Så trött fast jag har sovit nästan 12 timmar inatt.
Jobbade ju förmiddag hela helgen.
Idag är det kväll istället.. NICE!
sova hela dagen innan man åker o jobbar.


Blir nya möbler snart.
Väntar in nästa lön;) hehe..
tapetseringen väntar jag ju som också på.
FULA tapeter i böckerna så jag tror ja ska
vänta på nå finare.

Vettefan alltså, funderat på det där med en 2:a.
Ska inte bli ivrig o bara tokboka alla som kommer ut på hemsidan.
Har ju trots allt krav!
Den ska vara på andra plan, ha stort badrum, balkongen riktad mot solen.
Ha fönster åt två håll.

NU måste jag fixa en ny soffa en gång för alla!
En liten diskret skön softarsoffa som man kan somna i ;)
Hylla el. byrå som jag kan kasta i alla mina mirakelkrämer o allt smink!
Ser förjävligt ut med sängbordet jag har nu...


Ledig lördag o söndag nu,
o veckan efter det på en ondag.
Ska höra om jag o farsan kan åka till IKEA då.




ÄNTLIGEN MÅNDAG!!! jaaaa.
Hatar söndagar nu igen?!
Dom är långa, bussarna går sämst i hela världen, ingen affär är öppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback