hohooo.

Idag på jöbbet när jag höll på att märka ner mejeriet så kom
det fram en kille och började småprata.
(han där som tidigare sa att han sett mig på allstar)
han undrade väl om jag jobbar mkt osv.. fick då reda på att han är taxichaffis
Så sa jag väl något i stil med jaha, du ser ju lite bekant ut..
Varvid han snabbt kommenterar "ååå jag känner igen dig från allstar!" med väääärldens leende.
hahaha! hade det varit en msnkonversation så hade han lagt en ;) efter kommentaren.
jag bah hmm, ja okej.. ja..
*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ringer det från kassan och jag springer dit haha..
så hör jag bakom mig.."eeh maalin!!"
Men trevlig verkar han ju vara iaf..
Denne man jag diskuterat med på fyllan.



Imorgon är jag ledig så en promenad och handling står på schemat  ;) 
soooova.....
Är sugen på att shoppa, blir nog det imorgon också ;)
åååh. tänk om man skulle fara till ikea?
Skickat iväg ett sms nu så man får se..
Annars blir det väl senare i framtiden, är ju inte ledig ofta nuförtiden så..
Lön på torsdag $...  GILLAR DET!


vad bra att man köpte muggen ;)
Det är ju LÄTT favoriten.
Använder den alltid när jag ska dricka kaffe eller choklad.
Det är ju bara positivt..jag diskar oftare ;)


näää nu ska jag lägga mig och drömma om lägenheter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback