yeye....

Mobilen ringde nyss, det var TT.
TT är ett smeknamn som jag slumpmässigt valde ut
då jag inte orkade skriva namn.
Orkade inte svara heller.
Mest så sparade jag numret för att veta när jag inte ska svara!
Kanske så illa att han såg mig och därför ringde?
och ser att man trycker på tyst läge...
haha gud va hemsk jag låter nu!
Vet att han inte läser min blogg iaf...

Men seriöst why?
Jag blir jäkligt skrämd av personer som ska börja prata känslor när dom inte
alls känner en. och dessutom när man tycker att dom är avskyvärda på det sättet.
Varför förstöra en bekantskap genom att börja utstråla desperation?
Har den egenskapen att jag slutar höra av mig eller svara när jag tycker
att en person är för på när man inte vill gå över vänskapsgränsen...
Förr kanske ett år sen så kom jag jättebra överens med ett gäng sköna människor..
En av dom började prata om att han ville att jag skulle föda hans barn?
Okej alkohol var inblandat...
Han förklarade att han kunde stå för sina känslor och säga dom dagen efter,
vilket han gjorde.
Men problemet var att det fanns inte ens en liten ynka tanke på det från mitt håll.
Då blev det ju jätteskumt helt plötsligt..

Ännu värre är killar som använder "jag vill inte ha något förhållande så du vet"
som försvar för att man inte vill bli annat än vänner.. haha
Verkar vara ganska lätt att bli missförstådd.

Bara för att jag ringer och ber en kille komma och umgås så betyder det inte
att jag letar efter ett förhållande eller så, eller att jag är kär i personen.
Tycker helt enkelt att det är nice att umgås med killkompisar...


Om man nu inte skulle bli blixtförälskade så tycker jag iaf att man ska
lära känna varandra ordentligt och vara vänner innan det leder till något.
Jag kanske är komplicerad men jag får panik om det går för fort fram innan
man hinner känna efter :p
Det är inte meningen att avskräcka folk nu, absolut inte!!!!

Jag är inte svårare än så.
Finns det ett intresse från min sida så lovar jag att det märks klart och tydligt..

Är inte dryg och divig alls, är inte direkt svår att umgås med heller..
Var inte rädd för att börja snacka liksom :p

Hade jag haft en lösenordsskyddad blogg som bara min vänner läste så skulle
jag skriva ut ALLT som jag tycker och tänker!
men nu när jag lagt ut adressen lite överallt och har en skara av läsare som jag
inte har en aning om vilka det är så är det nog inte så smart att skriva allt
för mkt då någon kanske skulle kunna läsa det man skriver :)
Nu blev det kanske ändå lite mycket "privat" men det är så det ligger till...



haha idag sa iaf N en rolig sak som fick mig att skratta lite för mig själv.. HAHAHA!
klockrent! Även det en typisk sak som andra märker....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback