Oktobermånad.

myskväll hos mig :)
ätit framför tvn, tagit en lång dusch, tänt ljus & druckit varm choklad.
skönt att bara ta det lugnt.

Idag fick jag schemat för november, december och första veckan i januari :)
Jobbar ungefär lika mkt.
Några mer lediga dagarna... jag klagar inte! =)

Börjar kl8 imorgon och slutar klockan 13.
blaaaaah, bussen går 07:18. TIDIGT?!
Blir iaf stan en sväng direkt efter jobbet o shoppa smink
och kanske något annat roligt.

Idag tittade jag i spegeln med beundran, jag känner mig som "hemma" i mörkt hår.
UNDERBART! love it!
Kan tänka mig att många tror att det är min naturliga hårfärg ;)
Inte direkt så att folk gissar på att man är blond egentligen...
Har ju trots allt varit mörk i 4? år nu.
Man har ingen som helst koll på dagar,veckor eller år sen man gick ut skolan :)


jag SKA flytta till en 2:a. BESTÄMT MIG!
Nu kommer jag att ha stenkoll varje dag. ;)
har för övrigt världens feeling haha..
Det är ju OKTOBER! kommer den s.k trenden att följas? ;)




ÅÅÅÅÅÅÅH får inte somna till tv3 inatt!
Vet inte hur många gånger jag har vaknat upp till den där jävla "lets zumba!"
Typ varje morgon nu.. suck.


Jag smsar till Sara : ".... i sikte!"
sara ringer upp: "var är du nu? jag ser samma sak"
HAHA! klockrent.
Hon satt på 5:an och jag på 6:an ;)
fyfan va sjuka.. visade peace till varandra i bussarna när det blev en omkörning. HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oktober trenden den ja! Haha;)

Bara om du vill......

2009-10-08 @ 06:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback