en hel dag på stan!

fyfan vad det har gått pengar idag,
köpte 2st långa ylletröjor, en lila och en ljusgrå.
3st koftor, svart,röd och ljusgrå.
samt 3 tanktops, svart,vit och lila = Extralinnen om mina försvinner ;)

Min syster praktiserar på cubus så jag köpte en tshirt åt henne som hon ville ha :)
Sen så fikade jag o Jossan ;)
Blev en ansiktsmask och smycken till näsan dessutom.

Sitter nu och fyller i en beställning av en påshållare till dammsugaren! HAHA!
Dom kunde inte hitta min sort på "klasse O" så..

Kollat efter snygga vinterskor men hitta inga än så länge.
Nice att kunna spendera pengar utan att behöva fundera på om dom ska räcka...
allt har gått på ca 1700kr. Det var man väl värd? ;)
Provat en massa jeans nu men jag hatar stuprörsjeans när jag
har för biffiga vader! får knappt igenom fötterna i smal byxorna.
Sprang på Peter utanför Gina så vi stod o surra på ett tag :).


Nästa gång det blir stan så är det skor som kommer att stå i fokus ;)
kanske ska vänta en månad tills dom har fått in rejäla dojjor.
NÖJD! det blev inge partyplagg! hehe.
Fyfan så onödigt o köpa på sig 10 festplagg som aldrig används sen.
Har börjat lägga pengarna på bra grejer.



NU måste jag rensa garderobsfan!!!!
Allt som inte använts på länge ska bort nu.
Måste få plats för allt nytt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback