hoho.

Satt o väntade på bussen när en bekant gled förbi och erbjöd skjuts.
NICE!
imörrn jobbar jag 11-19 och det ger ju en liten sovmorgon iaf;)


fick höra idag att att det såg ut som om jag gått ner i vikt. Helt rätt!
Eller ja, trycker ju som sagt en massa slisk nu om nätterna
så snart smyger sig kilona på igen ;)



  

VAFAN är det där som spretar vid ansiktet?
mitt hår vill jag bara raka av.
Det är så fruktansvärt fult och äckligt och kort så jag får ångest bara av att se det..
blir väl o platta ner skiten så det ser en aning jämnlångt ut. USCH!!!!!!
men nöjd över att vara mörkhårig är jag iaf.




JÄVLIGT NICE!
Fick en massa låtar idag som jag kunde slänga in på mobilen.
Nöjd o glad, betyder mkt att ha bra musik o lyssna på när
man åker buss :) haha.
eller överhuvudtaget så är ju musiken på vart man än går.



bäst man drar nu från datorn så tiden inte flyger iväg.
Fan är ju snart utan foundation.. naturlig imorgon på jobbet? tsss..
eller stan innan? haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg

2009-10-07 @ 09:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback