wohow.

Syrran vill visst ta över lägenheten om jag hittar en 2:a ;P
Den har ju sin charm.


Sitter och fryser, fingrarna är stelast.

Har idag suttit och pratat med en person om mina rädsla för läskiga youtubeklipp.
Tyvärr så börja jag tänka lite för mycket när det väl kom på tal så nu sitter
man och intalar sig själv att ingenting kommer att hända! haha
fan också.
Ska aldrig mer se en skräckfilm, blir ju förstörd i flera dagar efteråt....


Ja, ska man summera helgen så blev fredagen en myskväll.
La mig tidigt och sov ut ordentligt.
Lördagen bestod av att tvätta hela dagen..
blev lite halvtrött men var sjukt sugen på att festa och hitta på nånting..
Mötte upp Jossan och surrade och vi var halvvägs påväg till en person
och dricka pepsi o chilla men hon blev trött efter vägen och skulle dra hem.
Ville inte fara dit själv så jag ringde Anja o for hem till henne o löste korsord haha.
Så for vi iaf ut en sväng med fårrden och jag ölade.
Hahaha, alltid lika roligt :)
Hämtade upp Chris och fick höra lite skvaller....
Sen for jag hem och gjorde fyllekäk i form av 19 köttbullar som jag åt på macka! HAHA
Drog iväg lite sms till grannarna o hörde vad dom gjorde, men jag slocknade
framför tvn och hade missade samtal så jag antar att jag sov ganska hårt! haha.
Känner mig inte bakis alls nu... skönt!

Har hållt på att fixa till här hemma, fått upp en affisch och lagt ut mattor, diskat osv.
Vardagsgrejer...
Jo tröck ju fan ett mål med plusmeny och lökringar till och blev inte det minsta mätt!
tror jag har ätstörningar, behöver inte oroa mig för att tyna bort. haha.



Nu blir det mat och sen lägga sig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback