vaknade upp på fel sida.

jag kan INTE svara på sms,..
dels så väntar jag ska få 100kr på mitt kort när en vän har fyllt på sin mobil.
sen så funkar knappt knapp nr 7. R och S som skrivs hela jävla tiden går inte o få fram.
jag kan INTE prata i telefon på jobbet, ingen idé att ringa före 22:15 när jag jobbar kväll.
Slå en signal, Ringer upp om jag har rast.



så jävla löjligt.
Det kryllade av poliser på örnäset igår, civila också.
insatsstyrkan var på plats och cirkulerade överallt.
för en.. gammel alkissnattare som stal öl?
VAFAN? trodde att det var ett rån med dödlig utgång, eller ett gängkrig eller kidnappning?
varför tar man hela poliskåren till att jaga en äcklig snattare?
Dom visste ju vem det var, bara o ta han vid ett lämpligt tillfälle?

vad tycker vi om snattare?
lowlife.


Irriterande när man får sms om att det har skett en allvarlig olycka inne i stan inatt,
så försöker man komma in på nsd eller kuriren så funkar inte någon av dom sidorna.. hmm..



Jaha? rekordvärme? vart då?


Då var det dags för jobb igen.
inge fest för min del ikväll... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback