underbart!

 
rödhårig me piercing, ja.. jag hade en snus i käften ;)







GISSA VAD JAG HITTADE PÅ GINA IDAG! :D :D
ÄNTLIGEN!
(nyper i handtaget ;))



E
n bra dag på jobbet. Dagen gick fort...
trivs verkligen som fisken i vattnet där :)
Nu börjar mina kvällsarbeten! grrrrrrrrrreat.
Mötte upp mor min och hon följde med på stan en snabbis.
Köpte en den där nya maxfactor false lash mascaran, och ett mineral puder, "sun tan".
Till min stora glädje hittade jag ett lila linne som jag länge letat efter.
FUCK den som tog mitt!!!!
Hursomhelst så fick jag skjuts till Porsön.
Chilla i soffan och kollade på tv och somnade hehe.
Morsan väckte mig med mat från donken, så satt vi och surra ett tag.
Har fått ta hem tapetkartorna, är väldigt besviken!
Fan va tråkiga tapeter!!!!!!!

Tror det blir att köra 3 vita väggar och en vit vägg med mönster..
Och en mörk med mönster i hallen.
Lite lättare o planera när man sitter med tapeterna här!
Eller så ska vi kolla i "den lite dyrare" boken hehe..

Mitt förslag om en ny soffa lät inte alls så dumt,
ska redan börja kika runt på vad man kan tänkas köpa :)
FINARE med en mindre..
Då ska jag möblera om direkt!



JUSTJA! haha.
Undra om det är en stor förändring från svart till rött?
nämligen så att personer som man ser i princip varje dag
frågade om man var ny på jobbet..
inte direkt.........




Nu blir det varm choklad, tända ljus och en ansiktsmask :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback