TRÖTT?! I did it!!

tog väl ungefär hundra år för mig att somna.
Men man vaknade upp, tidigare än alla larm? har fan en inbyggd väckarklocka! :D
Sitter och dricker mitt kaffe, klickar runt på lite bloggar.
Ska snart hoppa i duschen o sminka mig.
HEHE yeah, blev kvar så mkt käk från igårkväll att jag antingen har en låda till frukost eller lunch!
GÖTT och SLÖTT!


NU måste jag sluta gå in på dom dära idioterna som ligger i toppen.
Alla är lika korkade och härmar varandra och lever sina låtsasliv.. usch.
Där livet kretsar kring rosa läppstift och solarium..
Hoppas att dom får en jävla smäll av sina föräldrar och att dom rör på sina lata arslen
och skaffar sig ett jobb och får känna på lite vuxet ansvar i framtiden......
Jag hade då dragit ut bredbandssladden direkt om jag hade sett min unge
skämma ut sig på det där viset i en blogg!






Jaja, det här har då varit den tuffaste månaden någonsin.
Första gången cashen har tagit slut långt innan nästa lön.
Sugen på ett jävla skrov eller nå...
Känns som att det är värsta avvänjingen nu.
Tror jag har lärt mig en läxa nu, INGE mer "det är jag värd"..
Fan lägger ju vartenda öre på hämtmat. EN gång i månaden kan man unna sig.
Men nu är det dags o styra upp ekonomin och inte sprätta allt på en massa skräp...
"jag super upp pengarna" ;) haha. MINDRE SÅNT OCKSÅ!!!
INTE tömma barerna iaf, det är verkligen en pengafälla!!
aja, Längtar till junimånad! =D




nu måste jag göra ett ryck!
FÅ se vad som händer ikväll då... sugen på fest! ;D
blir jobb 9-15 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback