suck

vaknade upp av grannens dunka dunka!
Vad ska man säga?
tur att det inte är tidigare på morgnarna! =)
Får se vad som händer idag, om man kanske hälsar på nån vän,
eller ska passa på o sortera o fixa en massa papper medans det ändå regnar ute.



Varför finns det så falska personer egentligen?
Jag blir nästan rädd, vem kan man lita på?
Igår så tappade jag hakan när jag fick höra.. haha.
det finns lögner, så finns det LÖGNER.
jävla idiot.


Tror jag har börjat gå ner i vikt nu :P 
blev en promenad me Cajsa igår o sen en längre me Jossan!
benen blödde!!
Känns som om det går framåt iaf..

Imorgon ska jag jobba några timmar, fredag blir det också jobb.
DET VAR VÄL PÅ TIDEN?!
irriterande... jag behöver cash!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU NUNUNUNUNUNU


Och en klippning blir det också i helgen,
Sara ska styra upp långhårrrrrääh på fredag eller lördag...
riktigt jävla stripigt i längderna..
Så det är på tiden att något görs.
Sen ska jag lämna håret i fred så länge jag kan!!!


inget sammahang mellan något.. är trött!!! 
nu blir det kaffe!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback