nybörjarsnusarn!

soft o jobba idag.
imorgon jobbar jag kväll istället för förmiddag.
torsdag äre också jobb...
Så som det låter så kan jag räkna med en hel del jobb nu framöver.
helgen är mest troligt också bokad....
Får väl hoppas på det bästa =)


FYFAN vad det sviiiiiiider när man snusar!!!!!!
Måste snusa på andra sidan läppen.. ingen snusgrop där inte!
Nu är den dock på G, tårögd.. FAN OCKSÅ! :(
MEN OOOH va snyggt det är med min piercing, har börjat vänja mig nu :)


Min mobil går att ladda nu, efter många om och men och tillrättningar har jag hittat ett "perfekt läge"
så att den kan ladda.. verkar funka halvdant iaf..
Fast ibland slår den en massa siffror av sig själv och går in och skriver sms haha.
Så det är nog på tiden att man skaffar sig en ny! =)






hahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback