Lite funderingar..

Det blev ju ett upplyft i vardagrsummet när jag bytte ut





till :





Det var verkligen ett bra byte man gjorde där! :)
Snyggt är det med en svart kompakt hörnsoffa,
Men den begränsar mina ommöbleringar, kan inte stoppa
den på något annat ställe.. då ser det bara sjukt o konstigt ut..
Den är soft när det är fest eller filmkvällar här..
MEN, jag sitter aldrig i den själv...
Nu när jag tänker efter så hade egentligen varit nöjd med den typen av soffa
på bild nr 1.. FAST en svart såklart!!!
Alltså en jääävligt mjuk liten svart soffa som hade fått plats vart som helst :p
Jag vill kasta ut sängbordet och istället ta en större hylla med kanske 4 st korgar
där jag kan slänga i alla mina grejjer.. Lättare att sortera =)

Till sommaren när lönen är fetare ska jag börja kika på sånt.
Tapetseringen ligger nog inte långt ifrån nu.
kanske glider till p-ön och väljer ut där.....





Den stora plastblomman måste jag bli av med nuuuuuuuuuu!!!!!!!



Den når nästan ända upp till taket, VILL NÅGON HA DEN?!
vem som helst får den, kom och hämta den nu snälla!




Något som måste göras som jag alltid tjatar om är garderoben!

Tycker jag städar den regelbundet och kastar kläder..

Men det blir alltid kaos ändå.

Måste ta mig i kragen och fixa allting seriöst nu så att jag hittar kläderna...

vika allt fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback