bakis

Blev grillat hos Cajsa igår :)
Så for vi ut på grace, åherregud!
Blev "pekar"dansen, typ stundentdansen gånger 100! ;)
Kul var det iaf, träffade lite folk..
Jag och Anja promenerade till maxdrive in och drog nattmålet, åt så mkt
så att man var nära på o kräkas under hela kvällen!
Grannarna kom över till mig en snabbis, sen gick vi över till dom
o fortsatte dricka bärs o tequila :) trevligt.
Blev dock trött där kring 6-7 så jag slocknade på soffan!
Vaknade upp typ 9-10 och dom andra var ju fortfarande igång,
Gick hem och sov till typ 1?
Vaknade upp av någon jävla flöjt som skärde igenom min hjärna!!! fyfan.
Har fått stå ut med grannmusik hela morgonen, död.
Klockan 7 är det fika hos Cajsa, vi lär ju diskutera vad som hände
igår ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback