Första försöket ;)

sara slingade mitt hår idag!
underhåret baktill blev jätteljust! ser det verkligen som ett gott tecken på
att det inte kommer vara alltför omöjligt att få det ljusare!
ska INTE få panik o färga håret mörkt den här gången ;)
så sweeeeet!
nu ska håret få vila, sen blir det mer slingor framme i det mörkare håret!
till sommaren är jag förhoppningsvis mkt mkt ljusare ;D
håret är inte det minsta slitet...
och luggen är perfekt.. sara är bäst !! =)



Nu ska jag kila vidare..
Imorgon blir det fest, 8 bärs står och väntar i kylen!
kan hända att partyt kommer att äga rum hemma hos mig!




Jo, viiiiiiilken kille alltså!
som kom o hämtade mig på hertsön!
slapp gå ensammen i mörkret. sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback