=)=)

Slängt i sig käk.
for till my o chilla, tog en liten promenad.
haha roligt att jag inte är ensammen om att nojja sig för skogens alla vilddjur!
;)




det var längesen jag la ut bilder på mitt hem.
HÄR KOMMER DOM GAMLA BILDERNA!
hahahahaa



SPJÄLSÄNGEN + guldkatter och gammelmattan! GRRRR!"



Soffanpassade inte riktigt in.. ;D




flickrummet !





köket! usch.. hur såg det ut ;P som en riktig k-kvart..







dom nya, stökbilderna ;)


Nya soffa, nya mattor osv. FINA blommor ;)
och ett SPÖKE i spegeln.



lite dålig belysning då, och jag har som sagt inte hunnit plocka undan en massa
i vardagsrummet. har då bytt till mig en större tv.
ny tvbänk o lite nya krukor osv...
SEXlampan hänger fortfarande med.
fina blommor va? :)



Favoritmattorna! =)
kör på mkt svart,vitt och mönstrat.
även slängt in lite rosa här och där. dock så passade inte färgen
på krukorna så bra :P



Köket är jag inte riktigt nöjd med. om ni tittar på brudkistan, prydnaderna...
men jag kör iaf svart och blått där!
kylskåpet o allt de där speglas i fönstret.


en bild på en till del av köket.


Min klädkammare som jag gärna kallar för skattkammare!
här finns allt och lite till.
en hel del hemligheter


Min andra garderob i hallen..
där hänger det sommarskor o sommarkläder o fullt med smycken.



Hallen ser större ut när jag bytte bort skattkistan, alla slog ju ändå
i tårna och hälarna i den! hahaha..
konsumkläderna får hänga uppe på hatthyllan fint och prydligt ;)






Det var lite bilder,
nu var det dock lite för mkt prylar framme.
Så roligt att byta ut grejer hela tiden ! :)
det är ett långt projekt o få det som man vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback