kvällens fråga!

Idag har jag varit med sara och my. MYSIGT!
sara låg blöt i badet när jag kom, visade lite tricks som jag ska prova någon gång.
Så har vi suttit och surrat en massa om allt möjligt.
Mysan fick sig lite mer lugg, jag fick en toppning, o jag plockade saras ögonbryn :)
Åh, så såg jag saras brun utan sol...
Jag är riktigt vinterblek och jag har "normal to dark skin" KONSTIGT ATT MAN BLIR ORANGE
o fläckig?! nej.
ska smörja in mig med lite mirakelkräm nu, sen blir det o försöka lägga sig o sova.

Eller ja, ska fortsätta skriva på ett inlägg som kommer komma ovanför det hära!



Anja jag tänker på dig gumman!
inte länge kvar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag borgar för att solbrännan blir snygg, snart behövs ingen brun utan sol! ;)

2009-03-18 @ 13:52:14
Postat av: Anja

naw, det kanns :) tack for att du finns! <3

2009-03-18 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback