fixarn!

Jävla spindlar!
nu hittade man spindelnät i en blomma..*ryser*
LESS på alla jävla spindlar o kryp o skit!
blir en rejäl storstädning imorgon kan jag tala om!!!!
varenda vrå i huset ska tömmas på allt äckel.....
det är ingen idé att försöka ta sig in i den här lägenheten inte!




Idag väckte morsan mig vid 9 så for vi ut till storheden :)
köpte en badrumshylla till allt mitt skräp,
mer torkade blomblad, ett par svarta mjukisbrallor, hårfärg,
schampo,balsam ....
vi käkade på donken dessutom! hade en kupong så man fick
en extra burgare som jag sparade i kylen, men den har ja tryckt i mig nu ;)
har gjort om lite smågrejjer.. HEMMAFIX is the shit!
badrumshyllans hyllplan är så jävla rostiga så man tog genast fram
det svarta pappret som fixar allt! ;)
Fick bort nästan alla duschprylar till den nya hyllan,
så nu har man ställt två ljus o lite dekorationer på handfatet istället!
kastat ner alla kläder i garderoben i klädkammaren så byrån stod tom.
stoppade in en spegeltavla ovanför o lite ljus o guldkatterna osv ;P
less på att allt mitt smink är huller om buller i sängbordet,
så jag tog skalkniven o skar sönder lite kartonger osv och sorterade
litegrann, alla stora ögonskuggor i en låda, o småtjafs i en annan.
totalt 4 smålådor .. lite mer organisation!=)
skalkniven är ju bäst! skar sönder det där svarta pappret perfekt med den! ;)

Måste verkligen fixa till i klädkammaren en gång för alla!
bli av med sånt som jag inte använder så det blir finare..
jobbigt när allt är åt helvete, man hittar aldrig något.
har fortfarande en massa oanvända plagg som ligger kvar i påsar
intryckt längst in i garderoben!

Har rätt så ont i magen nu, ska dricka en kopp kaffe o vila efter
denna fixardag! ;)
snart ska man tapetsera om också! NICE! ÄNTLIGEN!!!
känner mig nästan lite stressad, jag vill så gärna få upp min vägghylla
nu nu nu nu nu nu nu nu nu !!! ;)
det är ju ingen idé o börja fixa med tavlor och sånt innan det är klart...

TJOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback