:)

Yeah, då var man färdig med städningen!
dammsugit o skurat hela lägenheten o hunnit dammtorka det värsta!
suttit o ätit chips o dip o kollat på tv, MYYYYS!
sjukt mysigt o tända ljus o bara ta det lugnt.

Hann med en liten promenad också.. nu ska jag sortera mitt smink
o sen ta en dusch o vila :)


måste försöka få tag på en person, antar att han vill ha tillbaka sin jacka :) haha..



Får se vad som händer ikväll..
om jag ids så ska jag gå till coop o handla ingredienser så att jag kan baka! :D





Jag börjar fundera på vad det egentligen är för människor som läser min blogg??
lite irriterande..
en som adda mig på msn o kommentera mina bilder, o att jag är med i en klubb på facebook.
idioten har addat mig tidigare o ställt samma frågor.
antingen så är det någon stackare som är dum i huvet eller så är det någon som försöker att
driva.. haha, SUCK.. Det är ju rätt tydligt att det iaf är en som snokar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback