* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Jahapp idag bevittnade man då 2 stjärnfall ;)
först såg man ett plan, o blinkade till o såg bara ett sken på himlen..
"ETT UFO!!!" tänkte man direkt haha ..
så gick jag iaf med cajsa o tittade upp mot himlen,
så såg jag samma fenomen igen, pekade upp mot skyn och skrek till
typ "vad var det däääääär?" .
Då sa hon ju att det var ett stjärnfall, o då måste man ju önska sig nå.
tror att alla mina nära och kära vet vad jag önskade mig ;)
helt förbluffad haha!
Blev iaf en låååång promenad och en hel del snack..



nu ska jag sova, längtar till imorgon!!! =) =)
det blir niiiiiiiiice!!! ;D



Fast en sak jag gruvar mig över är kuriren! HAHA

en som frågade om jag ville vara me o svara på en fråga,
hoppas inte man ser jätteful ut ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

"jag onskar att jag kan fa mig naaaaaa"

2009-03-19 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback