22:22

Nu uppdaterar man inte alls lika ofta som man gjorde förr.
ingen lust överhuvudtaget. inget roligt att skriva.
ibland kommer det ju riktigt roliga inlägg om spännande fakta osv ;)
kanske ska man dra något sånt igen så ni får skratta!!!



Kom hem för ett tag sen, varit hos sara o chillat.
tog lite av hennes blonda hår o drog det mot mitt ansikte..
jävlar!! ;D haha va ovant att se en så ljushårig.
hade varit kul o bli blond för en dag. ingen hade känt igen en...
men iaf, efter att ha tittat på lite bilder osv, så inser man ju att man
är snyggare som mörk!


Just nu sitter man iaf o är lite rädd.. på riktigt!
vilken jävla dum idiot man är som sitter o kollar på läskiga klipp på youtube.
nu har man skrämt upp sig sådär riktigt ordentligt igen.
hade just förträngt alla hemskheter osv.
så sitter man o kollar in nån ny film.
Hade ju sällskap igår, inte så farligt att titta då.
men då börjar smartskallen att skrämma mig ännu mer.
"oh ja känner närvaron", "vad var det där som flög förbi?" USCH!!
jag är så rädd så jag sitter o skakar.
Vet att det är mkt fejk o skräp som läggs upp. men rädd blir man ändå!
Nu ska jag iaf gå ner o öppna porten. får besök! =)

så småningom så lyckas man väl komma över detta igen.. men tid tar det!

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback